Death Note Rpg 8D
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kimi's aanmelding

Ga naar beneden

Kimi's aanmelding Empty Kimi's aanmelding

Bericht  Kimi K wo dec 02, 2009 11:12 am

Naam: Kimi
Leeftijd: 14
Haarkleur: Zwart
Kleur ogen: Bruin
Kenmerk: Overdreven, grote, schattige ogen.
Karakter: verveeld, soms wat chaggereinig, aardig, computer verslaafde.. (Je zou bijna niet geloven dat ze een detective is.. XD)
Heeft Death Note: Nee, ze is zwaar tegen de death note..
Werkt: Eigen detective bureau, codenaam: K
Zo ja, Voor wat/wie: Voor mezelf..
Doel in het leven: De beste detective ooit worden, om in de voetstappen van haar vader te treden (haar vader was beroemde detective, maar is helaas doodgegaan)
Boyfriend/Girlfriend?: Nee
Verliefd: Nee, nognooit geweest en nooit vanplan te worden
Broertje/Zusje van: Niemand
Extra: Kimi is op school meestal verveeld en mensen zouden niet denken dat ze slim is, maar dat is eigenlijk een dekmantel.. Ze is een meisje met een heel hoog IQ waardoor ze bij veel oudere kinderen in de klas zit. Ze heeft altijd een laptop bij zich en zit er dan ook vaak achter. Ze heeft haar werk altijd snel af en is afentoe een echte studie nerd..


Eerste indruk (ga het ook in een topic zetten als ik aangenomen word, maar ik vind het gewoon leuk om te doen.. XD) :

Een meisje, dat veel te klein voor haar leeftijd was en overdreven grote (schattige) ogen had, liep verveeld het plein op. Ze had pikzwart haar en haar ogen waren bruin met een kleine rode glans er op. Er hing een veel te grote schoudertas om haar schouder, er zaten een paar boeken en een laptop in. Ze had een donkere spijkerbroek met wijde broekspijpen aan en een zwart vest, met daaronder een zwart shirt met een doodskop. Langzaam liep ze naar de deur, terwijl ze verveeld op een dropje kauwde, dat er een paar mensne naar haar staarden kon haar niks schelen.

Hoop dat ik aangenome word.. XD

Kimi K

Aantal berichten : 4
Registration date : 02-12-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum