L. Lawliet
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Voor wie ben jij?
L. Lawliet
Wie is L? :scratch: Light is duidelijk niet blij met zijn komst, en probeert L uit te schakelen. Het gaat alleen niet zo soepel dan dat hij denkt. Wie is L? Hij heeft nog nooit zijn gezicht getoont! Om daar achter te komen, klik je op de spoiler.
- Spoiler:
- L is..
Junkie- Aantal berichten : 128
Registration date : 16-01-08
Re: L. Lawliet
Ik heb op L. gestemd...
En ik vind Light persoonlijk ook eng, met zijn 'I'm gonna be GOD!!!'- verslaving D:
- Spoiler:
- Maar eigenlijk wint hij niet, iemand anders doet dat voor hem 8D
En ik vind Light persoonlijk ook eng, met zijn 'I'm gonna be GOD!!!'- verslaving D:
Ok, ik moet toegeven dat ik dat ook vind, en mischien is hij doorgedraaid. Het enige is, dat niet elk verhaal 'perfect' afloopt, en het saai word als je alleen maar voor het goede kiest, alleen omdat jij dat zelf ook bent. Ik denk dat het slechte het verhaal heel bijzonder en goed maakt, mischien was niet elk verhaal 'ment 2 be' ^__^Lola schreef:Ik heb op L. gestemd...Die 'perfecte' wereld van Light is bijna eng, dat er alleen goed is, en geen kwaad.
- Spoiler:
Maar eigenlijk wint hij niet, iemand anders doet dat voor hem 8D
Junkie- Aantal berichten : 128
Registration date : 16-01-08
Maar het ligt er maar aan in welk opzicht je het bekijkt, Wat vind je goed?
Een U-Topia, waar iedereen goed is, Of, De wereld laten zoals zij is, Wat waarschijnlijk ook slechte kanten heeft?
Ik denk dat dat Death Note zo... Interessant maakt ^^;
Je kan kiezen wat goed is, en wat slecht is... En zelf er een gedachten omheen maken 8D
... Okay, Dat was even eng 8D
Ik gebruik te moeilijke woorden, naar mijn gevoel xD
Een U-Topia, waar iedereen goed is, Of, De wereld laten zoals zij is, Wat waarschijnlijk ook slechte kanten heeft?
Ik denk dat dat Death Note zo... Interessant maakt ^^;
Je kan kiezen wat goed is, en wat slecht is... En zelf er een gedachten omheen maken 8D
... Okay, Dat was even eng 8D
Ik gebruik te moeilijke woorden, naar mijn gevoel xD
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: