Bij de fontein
3 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Bij de fontein
De fontein is een rustgevende plek op het schoolplein. Er zwemmen vissen in, en je kan er gezellig met elkaar praten.
Tylor loopt het schoolgebouw uit, opweg naar de fontein en maakt zijn handen nat. 'Eindelijk, frisse lucht! Die proefwerk Wiskunde was niet te houden!' Hij pakt een appel en stopt het in zijn mond.
Tylor loopt het schoolgebouw uit, opweg naar de fontein en maakt zijn handen nat. 'Eindelijk, frisse lucht! Die proefwerk Wiskunde was niet te houden!' Hij pakt een appel en stopt het in zijn mond.
Junkie- Aantal berichten : 128
Registration date : 16-01-08
Re: Bij de fontein
Zuchtend loopt Ditte het schoolgebouw uit. Ze zwaait haar zware boekentas over haar schouder en loopt richting de fontein. Ze keek over de rand van de fontein en keek naar de vissen die er zwommen.
Ditte- Aantal berichten : 12
Registration date : 17-01-08
Tylor staart naar het meisje die naar de vissen kijkt. 'Wat doet zij hier? Normaal gesproken komt er niemand hier zitten, vanwege mij'. Tylor kijkt benauwd. 'Kan ik je ergens mee helpen soms?' vraagt hij aan het Ditte.
Laatst aangepast door op do jan 17, 2008 9:49 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Ditte kijkt even op. Toen schudde ze haar hoofd. 'Nee hoor,'zei ze. Een kleine glimlach kwam op haar gezicht. Ze keek even naar Tylor. Hij zat bij haar in de klas, maar ze kende hem niet echt.
'Wat kom je hier doen?' zuchte Tylor. 'Kwam ze mischien voor mij?' Vroeg Tylor zich af, mischien, wie weet?Ditte schreef:Ditte kijkt even op. Toen schudde ze haar hoofd. 'Nee hoor,'zei ze. Een kleine glimlach kwam op haar gezicht. Ze keek even naar Tylor. Hij zat bij haar in de klas, maar ze kende hem niet echt.
'Gewoon, ontspannen,'zei Ditte. Ze keek even naar de jongen. 'En jij?'vroeg ze toen.
'Ach, de vissen zijn mijn vrienden' kuchte ik. 'Dat had ik maar beter niet kunnen zeggen, ze denkt nu dat ik een psycho ben zeker,' Tylor blooste 'Prachtig weertje, nietwaar?' Ik haalde een potje vissenvoer uit mijn zak en gooide het de fontein in. 'Het is hier zó relaxend' zuchtte hij.
Lola slenterde naar de fontein toe. Ze zuchtte en keek op toen ze zag dat Tylor de vissen aan het voeren was.
'Wat willen ze van me?' Tylor was verast, en dat was te merken aan zijn gezicht. 'Als jullie hier komen om rare dingen tegen me te zeggen, kunnen jullie dit nu wel doen hoor,' kuchte ik.Lola schreef:Lola slenterde naar de fontein toe. Ze zuchtte en keek op toen ze zag dat Tylor de vissen aan het voeren was.
'Nee!' Zei Lola gauw. 'Ik heb er niks tegen! Ik heb alleen nog geen jongen gezien die de vissen voerde!' Ze glimlachte ongemakkelijk.
'Nou.. vooruit dan,' Ik pakte m'n mp3 speler en zette wat Rave Muziek op. 'Heerlijk,' dacht ik.Lola schreef:'Nee!' Zei Lola gauw. 'Ik heb er niks tegen! Ik heb alleen nog geen jongen gezien die de vissen voerde!' Ze glimlachte ongemakkelijk.
Lola schudde haar hoofd en ging bij de fontein zitten.
OOC: Sorry, Ik weet niets anders te posten XD
OOC: Sorry, Ik weet niets anders te posten XD
'Ik ga maar weer eens,'zei Ditte terwijl ze opstond. Ze zwaaide nog even naar Lola en Tylor en liep toen weg.
Lola zwaaide met een zwak handje terug. 'Eh..' Begon ze. 'Hoe heet je eigenlijk?' vroeg ze aan Tylor.
-zwaait terug- 'Hé, ze is best aardig, mischien moet ik haar vaker spreken' En las weer verder.Ditte schreef:'Ik ga maar weer eens,'zei Ditte terwijl ze opstond. Ze zwaaide nog even naar Lola en Tylor en liep toen weg.
'Alleen die Lola, ze lijkt me best onaardig, op een of andere manier..' Vertelde mijn gedachten. Ik zuchte.
Zit jij niet bij mij in de klas dan? =DLola schreef:OOC: Hoe weet 'ie nou hoe mijn personage heet? XD
Wat is OOC overigens? O_O
OOC: Ok dan, is het niet leuker dat je dezelfde age bent? C=Lola schreef:Nee, Ik ben like.. 4 jaar jonger xD
OOC = Out of Character
'Zo meisje, ik heb honger, dus als je me kunt excuseren ga ik naar de kantine'. Tylor begon breed te grijnzen, hij kreeg trek in friet met ketchup, heerlijk!
'Het spijt me meid, maar ben ik niet een beetje te oud om je vriendje te zijn? ^_^'
'Noem me Tylor, en als je het niet erg vind, ga ik nu naar de kantine voordat het dicht is en ik weer telaat kom..'Lola schreef:'Sorry, maar ik vroeg om je NAAM.' Zei ze. Ze schudde haar hoofd.
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: