Death Note Rpg 8D
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kimi's Story

Ga naar beneden

Kimi's Story Empty Kimi's Story

Bericht  Kimi K wo dec 02, 2009 9:13 pm

Kimi komt voor in 2 verhalen..
In 1 verhaal van me is ze 8 en komt ze net bij haar nieuwe famillie terecht, ze raakt bevriend met haar nieuwe zus en verteld haar uiteindelijk haar grote geheim, ze is een detective.. Samen lossen ze zaken op die geen andere detectives op kunnen lossen.. Maar zullen de mensen haar nogsteeds zo serieus nemen als ze achter haar echte leeftijd komen..?
In verhaal 2 is het 6 jaar later. ze is 14 en ze heeft al een tijdje geen missies en zaken meer gehad, ze is nogsteeds hoogbegaafd, is nogsteeds te klein voor haar leeftijd en heeft nogsteeds overdreven schattige, grote ogen. Het enige verschil is dat ze nu wat vaker verveeld doet als toen ze nog jong was.. ^^

Ik ga hier het 2e verhaal zetten, maar als jullie het 1e verhaal ook willen weten moeten jullie het maar zeggen.. Razz

(Ik weet trouwens nog niet eens zeker of ik aangenomen ben voor deze RPG.. o.o)

Een klein meisje keek met haar grote, schattige bruine ogen om zich heen. Daar stond ze dan, bij de gigantische poort van haar nieuwe school. Ze was met haar adoptie gezin naar japan verhuisd.. JAPAN!! Hoe komen ze er bij?! Ze zuchtte even en liep verder. Ze merkte dat mnsen naar haar wezen en begonnen te smoezen. 'laat ze maar' dacht het meisje verveeld, haar kledingstyle viel erg op tussen de andere leerlingen. Ze had een donkere, wijde spijkerbroek en een zwarte oversized vest. Het vest hing half open en je kon mijn donker rode shirt met een doodskop er op daardoor makkenlijk zien.
Een jongen van een paar koppen groter (wat een verassing) kwam aanlopen en keek neer op het meisje ,,En wie ben jij dan wel..?" vroeg hij, het meisje keek brutaal terug ,,Kimi.." antwoordde ze, de jongen keek haar vaag aan ,,Wat doe je op ons school terrein?" vroeg hij ,,En hoe oud ben je eigenlijk..?"
Kimi zuchtte ,,School.." mompelde ze veel betekenent ,,En ik ben trouwens 14.." zonder nog aandacht aan de jongen te richtten liep ze verder en verderop leunde ze tegen een muurtje aan.

(ben op dit moment lui, hij word nog afgemaakt.. xd)

Kimi K

Aantal berichten : 4
Registration date : 02-12-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum