Death Note Rpg 8D
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

T Y L O R S D A G B O E K

4 plaatsers

Ga naar beneden

T Y L O R S D A G B O E K Empty T Y L O R S D A G B O E K

Bericht  Junkie do jan 17, 2008 7:59 pm

Ik ga verhalen schrijven over mijn RPGForum Personage, schrijf complimenten, tips of dreigbriefen. Wat er ook gebeurd, ik denk dat ik tóch door zou schrijven, zelfs als iedereen het stom vind of niet leest. Bovendien, de 1ste hoofdstuk is nogal raar, of kort. Oh, en Lola, als dit bij Verhalen moet vind ik het ook goed =)

H O O F D S T U K K E N

B L A D Z I J D E 1
Het was zaterdag, inmiddels was het al donker geworden buiten. De sterren schenen mooi in de donkere lucht. Tylor zuchte, het was voor de meeste een dag om uit te gaan, nieuwe vrienden te maken en een 'leven' te lijden, maar dat was voor deze jongen niet het geval. Al eeuwen droomde hij van dit leven, vrienden, meiden, een 'perfect' leven gewoon, ookal vond Tylor het onzin om een vriendin te nemen, als die volgende week alweer vertrokken was.

Hij krabbelde wat op een notitieblok, totaal zinloos, maar vreemd genoeg deed hij het keer op keer. En zó gingen uren voorbij, tot het rond 12'en was, en hij slaap had en naar bed ging. 'Nog even mijn email checken', een brede glimlach verscheen op zijn gezicht. Op internet 'heeft' hij vrienden, kan hij zichzelf zijn, maar aan de andere kant ook weer iemand anders zijn. -Plop-, een msn venstertje verscheen met de mededeling dat Yokomo online was, iemand die Tylor heeft ontmoet op internet, een erg aardig meisje, dat wel.

Y: Hi Shigeru! Ik moet je iets vertellen..
T: Nou, komop, ik bijt heus niet hoor ^__^.
Y: Het klinkt raar, maar ik vind je leuk..

Minuten gingen voorbij, hoe moest hij hierop reageren? Tylor zuchte, zijn naam was niet eens Shigeru, het was de naam van een jongen uit zijn klas. Een jongen die alle aandacht krijgt, van de meisjes en van de jongens. Tylor vond het opgewonden om iemand anders te spelen, het maakte de msn gesprekken zó intressanter.

Y: Als je me niet leuk vind, dan ga ik maar weer, mam heeft eten gemaakt, het spijt me dat ik je tijd heb verspilt, je hebt vast gelijk. Hoe kan je nou verliefd worden op iemand van de computer? Bovendien, je bent té goed voor me.
T: Nee, wacht!
Y: Wat is er?
T: Ik ben niet op je nee, maar we kunnen toch vrienden blijven? Zoals, sinds, altijd?
Y: Ok, is goed. Maar als je het vast niet erg vind..
T: Er is iets belangrijks dat ik je wil vertellen, ik ben nep, ik heet geen shigeru. Ik 'besta' niet, gesprokken?

Tylor typte 'Sorry' in, en drukte enter. Hij ging met zijn muis naar de blokeer knop toe. Hij heeft zich voorgedaan als iemand anders, en heeft iemand verliefd op zich laten worden. 'Ze zal me vast niet meer willen spreken, net als de andere meisjes die ik op internet heb ontmoet en voorgelogen heb'. Hoe zou Yokomo reageren? Het deed er even niet aan toe, het belangrijkste was dat hij zielig was, hij niet bestond en zo snel mogelijk een leven moest gaan zoeken, als het moest, kopen.

B L A D Z I J D E 2
Tylor lag snurkend op bed, tot de wekker ging. 'Eindelijk, het is zondag!' Hij drukte de wekker uit en liep naar het raam toe. 'Oh, het is helemaal geen zondag, ik heb mijn wekker voor haar'. Het was 10 uur, dat betekende dat Tylor's buurmeisje naar haar slaapkamer toe gaat. Tylor pakte de verrekijker, deed het licht uit en maakte zich zo klein mogelijk. Omdat Tylor geen leven had, was zijn grootste hobby het bespieden van mensen. Zelfs de overbuurman, die zijn gras maait word bespied door hem, en niemand die het in de gaten heeft. Luna was de knapste meid van de school, en Tylor mag van geluk spreken dat ze naast hem woont. 'Jammer dat ze al bezet is door zo'n lozer,' mompelde Tylor en zoomde in met zijn verrekijker, 'En al zou ze nog single zijn, ze zou nooit met me willen'. De computer maakte een vreemd geluidje en flitste aan, 'Ik ben 'm vast vergeten uit te zetten, dat rot ding!'. Tylor ging op de stoel zitten voor zijn bureau, en las het berichtje dat hij nieuwe berichten in zijn inbox had, en voor hij het weet had hij de mail geopend..

Yokomo.himoto@tokyomail.jp zegt;
Hoe bedoel je dat je geen Shigeru bent? Sprak ik tegen iemand anders? Mischien je familie? Ik vind het raar dat je zo reageerd Shigeru, ik had wel wat meer lef van je verwacht. Bovendien, ik ben toch niet boos?

Tylor onderbrak de mail en keek naar Luna, die in haar kamertje zat te computeren. 'Ze is té perfect' glimlachte Tylor. Hij sloop weer naar zijn computertje.

Ik weet dat je me hebt geblokt, er bestaan programma's met blok-tester, als je begrijpt wat ik bedoel. Trouwens Shigeru, ik weet dat je me leuk vind, al die berichten, dat waren toch geen leugens? Ik gedraag me zo stom de laatste tijd, ik moet namelijk iets bekennen, ik heb een vriendje.

'Wát een verhaal zeg,' Hij had geen zin de email nog verder te lezen, wat had het voor een nut? Zou hij haar onblokken? Mischien, want Luna deed toch niets opmerkelijks, ze was nog steeds bezig met haar computertje. Die mafkees Yokomo zegt dat ze verliefd op me is, terwijl ze al een vriendje heeft.

Inmiddels is het alweer maandag, de saaiste dag van de wereld. Met zijn handen in zijn zakken liep hij het schoolplein over. Verschillende groepen zaten met elkaar te praten. De vioolspelers, de gamefreaks, de basketballers en de typische roze cheerleaders. 'Ik haat hun, ze denken dat ze iedereen kunnen krijgen,' mompelde Tylor. De bel ging, en zoals gewoonlijk was ik weer telaat. 'Ga zitten,' zei Meneer Hirikami tegen me met een bazige toon. 'Tylor, ik wil graag dat je oplet!' schreeuwde Hirikami tegen me, terwijl ik duidelijk wel bij de les was. 'Die man heeft echt een pest hekel aan je, knul,' lachte een blonde die naast me zat. 'Die eikel, alsof ik dat niet wist' dacht Tylor. De bel ging, pauze.


Laatst aangepast door op vr jan 18, 2008 9:39 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Junkie
Junkie

Aantal berichten : 128
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 16-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

T Y L O R S D A G B O E K Empty Re: T Y L O R S D A G B O E K

Bericht  Ditte do jan 17, 2008 9:44 pm

Whaha, verder! ^^ Echt überhip verhaal xDD
Ditte
Ditte

Aantal berichten : 12
Registration date : 17-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

T Y L O R S D A G B O E K Empty Re: T Y L O R S D A G B O E K

Bericht  Junkie do jan 17, 2008 9:48 pm

Ditte schreef:Whaha, verder! ^^ Echt überhip verhaal xDD
Vind je? O_O

Wow, dat had ik niet gedacht ^__^! Oh, en ps, deze verhalen zijn niet echt. Ik ben echt geen meisjes-gluurder hoor XD
Junkie
Junkie

Aantal berichten : 128
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 16-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

T Y L O R S D A G B O E K Empty Re: T Y L O R S D A G B O E K

Bericht  Ditte do jan 17, 2008 9:53 pm

Laawl xDD
Ditte
Ditte

Aantal berichten : 12
Registration date : 17-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

T Y L O R S D A G B O E K Empty Re: T Y L O R S D A G B O E K

Bericht  Lola do jan 17, 2008 10:03 pm

Van mij hoeft dit niet bij verhalen XD

Verder ^^
Lola
Lola
Admin

Aantal berichten : 104
Registration date : 16-01-08

https://deathnoterpg.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

T Y L O R S D A G B O E K Empty Re: T Y L O R S D A G B O E K

Bericht  Junkie do jan 17, 2008 10:07 pm

Lola schreef:Van mij hoeft dit niet bij verhalen XD

Verder ^^
Ok! Dankjewel overigens! =D
Junkie
Junkie

Aantal berichten : 128
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 16-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

T Y L O R S D A G B O E K Empty Re: T Y L O R S D A G B O E K

Bericht  Lola do jan 17, 2008 10:14 pm

Geen dank XD
Lola
Lola
Admin

Aantal berichten : 104
Registration date : 16-01-08

https://deathnoterpg.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

T Y L O R S D A G B O E K Empty Re: T Y L O R S D A G B O E K

Bericht  Junkie do jan 17, 2008 11:04 pm

B L A D Z I J D E 3
'Dus,' Ging ze verder. 'Hét was zó romantisch! We gingen picknicken en toen..' ze grijnsde. 'Mischien is het té privé, ik kan het niet maken om het te zeggen, hihi!' Luna was met een paar meiden aan het praten.

Tylor luisterde mee naar het gesprek, hij stond er niet bij, nee de meiden stonden gewoon dicht in de buurt. 'Romantisch? Om van te kotsen,' mompelde Tylor, 'Hij gebruikt je meid, je bent niets voor hem, hij heeft gewoon zin in een toetje.' Tylor was niet alleen bezig met het bespieden van Luna, soms ook de andere kinderen uit de klas, de mensen die voorbij liepen of zelfs de gesprekken van de leraren luisterde hij af, en alles schreef hij in zijn dagboek. Het was overduidelijk dat de vriend van Luna, waarmee ze sinds kort verkering mee heeft, niet geïntreseerd is in haar. Hij wilt alleen een avontuurtje of entertainment.

'Wat doe jij hier alleen?' zei een stem. Hij was het, Josh, de vriend van Luna. 'Niks, genieten van de fontein, en jij?' Een nogal kattige lach verscheen op Tylor's gezicht. 'Zeg,' ging Josh verder. 'Vanavond houd ik m'n feestje, zin om er naar toe te gaan?' Josha zag er slaperig uit. 'Ik zal mijn best doen op dat feessie van jou te komen, bovendien heb ik het druk met andere zaken, meiden bijvoorbeeld'. Josha's ogen werden groter, het is alsof hij nu pas wakker is geworden. 'Meiden? Uh okay, zorg dat je er bent' Lachend liep hij weg. 'Sukkel' Zuchtte Tylor. 'Máár, ik ben uitgenodigd, wat is er hier aan de hand?'

Hijgend kwam ik thuis, gooide mijn gymtas in de hoek van de eetkamer en liep naar mijn slaapkamer en zette mijn computer aan. 'Te vét gewoon, het is al jaren geleden dat ik me heb verheugd op kleren kopen!' Lachde ik, op dat 'feessie' moet ik er natuurlijk wel goed uitzien. 'F*ck! Half 7 al? Ik ben telaat'.

Ik pakte de fiets uit de schuur en reed verder, het was al donker en mijn lichten deden het niet. Tylor race'te verder, zonder op te kijken reed hij een nieuwe straat in. Totdat..

...

Daar lag hij dan, in de struiken. Doorns zaten in zijn haren, en zijn handen onder het bloed. Een straaltje bloed gleed langs zijn neus. Hij wou wel praten, maar hij kon het niet. -Urff- Met veel moeite stond hij overeind, hij kreunde en opende zijn ogen. Tegenover hem stond een vrouw, uit de auto gestapt. Ze huilde. De voorkant van haar auto was kapot, en toen Tylor naar zijn eigen shirt keek schrok hij ook. Zijn hele lichaam zat onder het bloed, hij keek opzij, kreunde en viel neer, met zijn kop op de harde stoeprand.


Laatst aangepast door op vr jan 18, 2008 9:39 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Junkie
Junkie

Aantal berichten : 128
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 16-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

T Y L O R S D A G B O E K Empty Re: T Y L O R S D A G B O E K

Bericht  Ditte do jan 17, 2008 11:16 pm

VerderxDD
Ditte
Ditte

Aantal berichten : 12
Registration date : 17-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

T Y L O R S D A G B O E K Empty Re: T Y L O R S D A G B O E K

Bericht  Lola vr jan 18, 2008 9:42 pm

Verder :3
Lola
Lola
Admin

Aantal berichten : 104
Registration date : 16-01-08

https://deathnoterpg.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

T Y L O R S D A G B O E K Empty Re: T Y L O R S D A G B O E K

Bericht  Niek vr jan 18, 2008 9:45 pm

Niks persoonlijks hoor, maar in dat verhaal lijk je een beetje op een meisjeXD(niet erg hoor)

Niek

Aantal berichten : 18
Registration date : 18-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

T Y L O R S D A G B O E K Empty Re: T Y L O R S D A G B O E K

Bericht  Junkie vr jan 18, 2008 9:46 pm

Niek schreef:Niks persoonlijks hoor, maar in dat verhaal lijk je een beetje op een meisjeXD(niet erg hoor)
Lmao, een lesbie?

Maakt niet uit hoor, ik vind het wel grappig XD. Maar waar kan je dat in opmaken dan? ^__^
Junkie
Junkie

Aantal berichten : 128
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 16-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

T Y L O R S D A G B O E K Empty Re: T Y L O R S D A G B O E K

Bericht  Niek vr jan 18, 2008 9:48 pm

'Te vét gewoon, het is al jaren geleden dat ik me heb verheugd op kleren kopen!'xD

Niek

Aantal berichten : 18
Registration date : 18-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

T Y L O R S D A G B O E K Empty Re: T Y L O R S D A G B O E K

Bericht  Junkie vr jan 18, 2008 9:51 pm

Niek schreef:'Te vét gewoon, het is al jaren geleden dat ik me heb verheugd op kleren kopen!'xD
LMAO, ik snap wat je bedoelt. Maar ik verheug me ook altijd als ik kleren koop, maakt dat me een.. een.. meisje?

OH GOD DAMN, PLEASE NOOT! O__O
Junkie
Junkie

Aantal berichten : 128
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 16-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

T Y L O R S D A G B O E K Empty Re: T Y L O R S D A G B O E K

Bericht  Niek vr jan 18, 2008 9:56 pm

Nah hoor, dont worry. DONT WORRY, BE HAPPY! THE WORLD IS FULL OF JIPPIEKAJEE!

Niek

Aantal berichten : 18
Registration date : 18-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

T Y L O R S D A G B O E K Empty Re: T Y L O R S D A G B O E K

Bericht  Junkie vr jan 18, 2008 9:58 pm

Niek schreef:Nah hoor, dont worry. DONT WORRY, BE HAPPY! THE WORLD IS FULL OF JIPPIEKAJEE!
Calm down. Calm down! Take a break, eat a COOKIE! =3 yay

B L A D Z I J D E 4
Tylor. Tylor. Tylor. Mijn ogen gingen open, ik zag allerlei lichten, maar geen gezichten. Alles was fraai, vaag. Ik hoorde geluid, geschreeuw en een sirene. Ik kneep mijn ogen dicht, en viel weer in slaap.

'Vandaag word het rond de 5, graden. Neem je winterkleding mee als je naar buiten gaat!' Ik deed mijn ogen open, ik lag in een bed, en tegenover mij stond een tv. Geschrokken keek ik om me heen, niemand was er. De deur ging open, een verpleegster liep naar me toe. Ik kneep m'n ogen dicht. 'Dus, je bent weer bij? Maak je geen zorgen, het was een heftige klap, maar je hebt alleen een lichte hersenschudding'. Ze knikte en liep weer weg, wat nu? Wat is er in godsnaam gebeurd? Die klap, het bloed, die vrouw. Een auto-ongeluk, ging er door hem door. Een meisje kwam de deur binnengelopen, sterker nog, zijn zus.

'Je doet dit me niet meer aan, broertje. Weet je wel hoe bezorgd ik was? Ik was verdomme bang! Heb je dan NIKS geleerd van die verkeerslessen?' Ze huilde. Tylor had geen ouders, alleen zijn zus lette op hem. Zijn ouders waren vermoord, maar Tylor was er al lang overeen. 'Sorry,' zuchte ik. Ik had niet eens gehoord wát ze allemaal zei, het deed er nu even niet toe. 'Sorry? En daar kan ik iets mee? Laat maar, je mag mee naar huis, laten we er maar over op houden allemaal'.

Zwijgend liep hij over het gras, hij had zijn kans om een 'leven' verknalt, en het enigste wat hij had gekregen was een hersenschudding. 'Ik ben het niet waard, mischien was het wel zó bedoeld om me te laten crashen, mischien heeft m'n leven dit allemaal al voor me gepland..'

Eenmaal binnen, in zijn kamer plofte hij neer op zijn stoel. Hij was super benieuwd of hij nog mails had, mischien wel van iemand uit de klas? Nee, alleen een mail van Yokomo. Hij verwijderde het bericht, zonder hem uberhaupt te lezen. 'Ik wil met haar praten op msn, ik ben niet laf en ik daag gewoon op'. Meteen kwam er een venstertje van Yokomo, zoals elke keer rond deze tijd.

Y: Ik heb je gemist Shigeru (als dat jé echte naam is tenminste). Heb je me ook gemist?
T: Nee, ik had geen tijd je te missen.
Y: Wát doen we weer lekker grof. Shigeru, wat is er toch kappot gegaan in onze vriendschap? Je hebt me zó lang geblokt?
T: Heb ik niet. Toen jij zat te zeuren dat ik in de tussen tijd in het ziekenhuis, trut!
Y: Oh..
T: Sta je versteld? Ja zeker. Maarja, het spijt me, ik heb een lichte hersenschudding. Komt allemaal wel weer goed.

Tylor lachte, het was fijn om zijn hart te luchten, tegen iemand te schelden, eindelijk kon hij al zijn agressie erin kwijt.
Junkie
Junkie

Aantal berichten : 128
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 16-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

T Y L O R S D A G B O E K Empty Re: T Y L O R S D A G B O E K

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum